Monday 4 July 2016

Majlis Berbuka Puasa Di Wisma Putra


Pada hari Sabtu lepas (2hb Julai), berlangsungnya majlis berbuka puasa yang dianjurkan oleh kompeni di mana tempat aku bekerja. Ia berlangsung di sebelah Dewan Bahasa dan Pustaka iaitu di Wisma Putra. Oleh demikian, aku tak mahu melepaskan peluang untuk makan free khususnya nak makan kambing bakar!

Menu buffet Ramadan
Licin terus!
Lauk-pauk yang lazat
Buffet line yang mula lengang
Station kambing bakar yang 2-3 kali aku kunjung!
Cantik kaki awek tu. Confirm licin & gebu
Dekorasi bertemakan kampung halaman
Pengawal keselamatan yang baru habis berbuka tadi
Ramai juga customer yang datang
Member sedang menjamu selera
Hidangan pertama aku makan, kambing bakar
Hidangan kedua aku makan
Hidangan ketiga & terakhir. Daging kambing bakar juga

No comments:

Post a Comment